lördag 25 augusti 2012

Jag funderar..

Har ni tänkt på en sak? Varenda gång man vaknar upp på morgonen så har man en platt mage? Det är ganska konstigt, jag har aldrig förstått varför.. Ser man bara i syne eller? 
Jag lämnade en komentar en gång hos widerstedts blogg för att få mer läsare och då skrev jag typ '' Min blogg handlar om min vardag, och blablba'' Då var det bara typ några som klickade. Och sedan när jag lämnade en komentar där det stod '' I'm back bitches '' Då fick jag fler! Jag förstod inte det, kanske dom vill läsa en blogg som är lite mer fräck? Lite mer proviserande? Alla bloggare förutom kenza & Foki har proviserat, därför fick dom så stor blogg! Dom här har proviserat ; Kissie, paow, dessie, widerstedt, niiisan, gaybloggah jag menar hallå? Det är 100% sant! Det är HATET som gör att man läser mer!! 

Gud, jag är blond och jag är för fan smart. dock inte när det gäller matte men..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar